Magdalena svara!

Nä men varför inte börja skriva här istället? denna blogg har jag haft i typ 3 år eller något kanske längre! och den är ju lite mer personlig!

Tröttnar ju väääldigt mkt på att ha samma blogg därför jag byter hela tiden har säkert 5 bloggar på olika ställen och hoppar hit och dit när jag känner för det! men nu skall jag försöka här igen!

För tillfället är jag hemma och slappar, ganska skönt faktiskt har vart igång hela vecka med fikor shoppig och massa annat kul and i love it! fredag idag och funderar på att bara vara hemma med min gullunge + familj och bara mysa, har hänt en grej inom familjen med så är inte riktigt på topp heller! hoppas att de löser sig och att vi hade fel! Min lilla kissemiss <3

Nu skall, eller måste jag nog ta något att äta, känner att man inte mår så bra när man bara lever på sallad typ, men men =)!.

Och lilla magda kan du svara i din telefon!=)

Puss på er A'e ♥

g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback