Ja längtar ihjääääl mig

Det är bara några få som vet ! och de är inget märkvärdigt men fan va gött de skall bli! Tack!

Inte skrivit på 5 dagar han man ett tråkigt liv då eller haha! Nej da! jag har gjort de vanliga fikat med magda var och varannan dag och prattat i telefon, de är lixom Angelica <3 Min Iphone haha jobbat lite och sovit! m Kul

Nu vet ja inte va ja skriver men ja skriver på ett och två! Magda skulle vara här kl 12 men ingen magda, och  svarar i telefonen kan hon tydligen inte heller, hon sover säkert den lilla flugan!

Ja vill shoppa och kan med glädje göra de ! orkar ba inte ta av min one piece och ta på mig "vanliga" kläder!

jaja MAGDALENA RING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback