Pizza, Skräckfilm, täcke och kudde och COCA COLA

Går det bli mer underbart?  nej inte på långa vägar!
Min kära bror kim jar precis käkat upp mina chips så jag höll på å få enn raserianfall heter de så?
jaja iaf så nu tvingar jag han att åka å köpa nya till  mig + att han kan ta med sig en god pizza oxå med tonfisk, lök och mildsås haha en stor favorit, Åh nu kurrar magen gött !!

Mamma har tydligen koll på tv ikväll och enligt henne kommer det en film vid namn The children, skall tydligen vara en skräck, har nån sett den? jag känner igen den men är inte alls 100 nåja det blir säkert jätte bra.

Just de hur kunde jag glömma detta, min ahästar kom precis tillbaka hem mysigt, min kära söta hästskötare Natalie har haft dom hela sommaren och tränat dom så nu får jag kämpa hela vintern haha men det kommer bli så mysigt, att gå ut å rida i snön en härlig december dag <3, Å usch å fy för ridskolor, fattigt å tråkigt.

Nä nu skall jag snabba på min bror
TTYL

GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL VECKANS BLOGG:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback