Go morgon

Go morgon boggen och mina läsare <3, Hoppas ni mår bra det gör jag ialf =)
Gårdagen var helt underbar först var det Supercrossen på Ullevi till halv 11 ungefär efter det var det Chez
Hur kul som helst, mötte många av mina fina vänner från olika håll =)

Pappa var ju med oxå å det uppskattade nog väldigt många haha de va ju han som stog för alla kostnader typ, hur mkt shots och öl som helst, själv höll jag mig till vinet =).

Idag händer inte så mkt Rasmus farfar fyller år idag så lir väll att åka hem till dom och fira honom vid 4 tiden, sedan träffa Magda och Koc.

Nu skall jag laga mat, älskar att käka middagsmat dagen efter man har vart på krogen..

Puuss my lovers <3<3<3


f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback