090920 - 15:38

Hej bloggen och alla vänner, hoppas ni mår bra, det gör jag ialf, eller bättre...mkt bättre har ju haft halsfluss hela veckan.

Min helg har vart ganska lugn,i  fredags var vi hemma hos en vän och drack å hade trevligt, sedan i lördags så var jag på åbytravet och hade det super mysigt med Emma <3

Idag blir det till att stanna hemma, älsklingen skall jobba imon så han åker hem om några timmar...

Imorgon måndag har jag inget planerat?!... lite tråkigt, nå som vill träffas?? =) skicka en kommentar då =) hehe!

nu skall jag fortsätta med maten och sedan vila en stund, blev sen myskväll men rasmus igår...

Puuss på er <3 

Kommentarer
Postat av: louise karlgren

Kom ner å hälsa på mej en dag eller två?! :D hazde vart as skoj jue:)

2009-09-20 @ 20:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback