090917 - 21:16

Hejsan boggen och alla läsare =), de e torsdag och jag lovade er att blogga igen,
så nu tänker jag blogga om "Bloggdrottningar" och jag kommer skriva en rad m varje bloggerska.


Här är min topp 5 lista: (OBS detta är inga favoriter förutom 3)

www.Kenza.blogg.se
www.Amandavardet.blogg.se
www.micromiss.se
www.Blondinbella.se
www.Kissie.blogg.se

a
En av mina favorit bloggar att läsa, den är fartfylld
med nya nyheter varje dag Kenza själv är en helt otrolig
bloggerska, hennes blogg ä snygg och hon är sig själv
(vad jag vet) och det gillar jag, sen en sak som gör så
att hon får ett + är att hon är så jäkla trevlig hela tiden.


k
En super söt tjej som är lite i sin egna värld men
vad gör det när hon är suuuuper trevlig
Kanske inte världens bästa bloggerska men hennes
blogg är absolut läsvärd och man får sig ett garv ibland då och då..=)

g

En av min absolut favorit blogg, jag älskar hår och make up
och hon gör bloggen så jävla bra! hur läsvärd som helst
och hur mkt tips som helst vilket är bra om man inte
har så mkt fantasier själv ..

j
Ingen favorit alls men var bara tvungen att ha
med henne på min topp 5 lista..
Hon är ju trotts allt Superbloggerskan.
Det var ju pga henne som alla började
blogga typ, hon fick bloggvärlden att synas
Grattis bella t det...


k
En blogg jag avskyr eller det kanske är att ta i jag hatar den
de va rätta ordet, att hon änns får så många besökare m.m
att hon inte är hatad? jag  fattar inte
för det 1 Hon är bitchig 2 hon tror sig nått så in i helvete.
Visst klart man kan va bitchig men hallå?
här finns det folk som verkligen älskar henne för att hon är en "stor" "fjortis"
och så är hon tyken och helt förjävlig mot sina fans!! Jag fattar inte!

Usch bort med dig eller bli trevlig..


Detta va min topp 5 lista <3 ha det bra..

XOXO Angelica'e



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback