Trött!

Nu e jag riktigt trött! har vart igång hela dagen..började dagen med att försova mig min gulliga bror skulle väcka mig men det gjorde han ibte, vaknade halv 10, sån tur va så va mamma hemma så hon skulle köra mig, va käckt tänkte jag och tog det lite extra lugnt, väl nere i bilen och skulle åka så startar den fan inte, jag blev så jävla hysterisk och gick upp å kolla när bussen gick så hade 15 min på mig, å mamma tyckte detta var väldigt roligt=)

Kommer till jobbet ca 12:15 och märker att jag har en praktikant, det hade jag glömt totalt, men va ju ingen fara satte henne i "arbete" tills Linn kom!

Ååå fan va kul vi haft idag, vi har verkligen fått prata ut om allt, spec helgen och "hennes" Robin, - Limpan, detta löser vi! ;P haha jag älskar den bruden så sjukt mkt, ♥♥♥♥♥♥♥

Sedan gick vi till kungsmässan vid 4 å våra planer var ju att shoppa men vi lyckades inte så mkt med det..jag höll på med annat som att äta å undvika en vän! ;P

Sen när vi fått nog så satte vi oss på ett Café å drack Kaffe å choklad de var mysigt, där pratade vi oxå om väldigt mkt. tyvärr blev det lite kännsligt när vi kom in på ämnet USA igen!  Hon skall nämligen flytta dit och bo där 1 år :O Utan mig, men då kom vi fram till att jag skall hälsa på henne;P å det får jag för pappa betalar å så!!

sen va det hemdax, sitter på bussen och håller på å sommna och helt plötsligt så ringer min telefon å de e rasmus:) glad blir jag för det, han lyckas hålla mig vaken ända vägen till busshållplatsen å sedan ända vägen hem :) yeeaa^^

Det var min dag..<3

På torsdag så blir det antagligen Stockholm med Linn det kommer bli sjukt kul, jag älskar ju verkligen att åka tåg så de blir nog bra!
Linn skall till Ambasaden å hämta lite papper å gå på intervju jag får väll shoppa under den tiden lr nått annat kul! kan ju alltid kolla om Den andra Linn (en vän till oss) är i närheten:D

Nä nu skall jag kolla på tv å soooftilera Puss på er ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback