Söndag

Hejsan! idag är det söndag och jag kom precis hem från Farmor, vi har käkat god middag och bara tagit det lugnt skööönt!
Är väldigt trött la mig ganska sent igår, och kl 3 på natten så skulle jag och biffen ta en promenad ingen av oss kunde sova men det kunde Rasmus, men när biffen tände lampan så vaknade la han med upp så det fick bli en härlig promenad för alla 3, och just de vi käkade muffins på vägen oxå,...;)

Nu är det dax igen! att bli sjuk, helt otroligt va länge jag inte vart sjuk nu!! aja  bara å ta den smällen..

Skall inte hitta på så mkt idag, bara ta det lugnt har ingen ork till att hitta på nått...Så tråkigt e jag xD

Pussssssssss

gg

Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha fan jag är typ förskyld nu :O

2009-03-29 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback