Onsdag & Torsdag

Hello! har inte bloggat på typ 2 dagar nu igen, är lite svårt ibland, Spec  när man har en galen Rasmus liggandes på min rygg å biter mig på rumpan =D

Nu skall jag blogga iallafall, börjar å berätta lite vad som hände i går (onsdag).. Jag jobbade och hade allmänt trevligt sedan så kom planen "sova hos Fooooffis"  och det lär ju alldeles utmärkt, så jag tog bussen till askim mötte upp Louise och så åkte vi sedan gemensamt upp till rasmus, hämtade snyggingen och åkte till BK=) mkt trevligt, satt där en stund å bara flummade som bara jag å lollo kan, stackars rasmus fattar inget.. "Jucka" HAHAHHAH ja e CP å de e Lollo med.. sedan blir vi uppkörda till Foo och lollo åkte iväg med sin käcka lilla bil!

Väl inne i värmen så skulle vi ha kvällsfika.. Jag, Foo, mamma ullis och dom 2 skeeet ungarna <3 mkt trevligt.

ner till hans källare å halv vägs in i duschen, men det var lika fort ut som vi kom in för det fanns inget varmvatten :O så det fick bli till å hoppa i sängs, på med en ur läbbig skräckfilm å jag lovar jag blev skrajj ett antal ggr...å som vanligt så somnar gullet!! Å så var det Snipp Snapp slut På den Onsdagen...♥

Imorse så ringde klockan kl 8 men blev kvarliggandes till kl 10 Foo vaknar och jag bad om kaffe!! tog ju en stund å få honom till att gå upp å sätta på kaffe ;) men det gjorde han efter en stund av mitt tjöt!!..jag sjukanmälde mig,,,och stannade hos honom heeela dagen det var mysigt vi satt å prata, rökte, drack kaffe å nån apelsin grej! muumms =) ....

Kl blev 5 och emma å lollo kom å hämtade mig..vi åkte hem t mig, jag tog in hästarna å matade katterna^^, bytte skor å käkade en macka!! sedan vidare hem till Emma, Lämna hunden å sen körde vi till ändhållplatsen ÅBY TRAVBANA..
Sjukt kul har jag haft det idag med mina babes <3 mkt skratt å prat... Tror jag skall bli komiker!!

Well well slut på denna trevliga dagen med, skall sova nu å dröma en vacker dröm som bara JAG kan ;)

Puss puss på er babes (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback