Jag fattar inte!

Hej!
Har nu kommit fram till att jag inte orkar blogga så mkt mera!! det händer så jävla mkt nu så jag har ingen energi till att skriva trots att det händer så mkt..och att jag skulle kunna skriva fleeerra inlägg varjedag..men så e det!

Jag har även kommit fram till att kärlek bara är en Lek.. och inte så mkt Kärlek i den!

När jag och min största kärlek var tillsammans då kände jag både Kär och Lek i kärleken Men nu känns det som om jag bara "känner" Lek i kärleken,, fast jag får hela KÄRLEK.. ni kanske inte fattar men det gör inte jag heller egentligen.. men det är så jag känner!!

Jag har fan inte lust med nått...Käkar jävligt dåligt och har gått ner 1 kg :O å det behövs vekligen inte med tanke på att jag bara väger 49..

Jag måste kanske börja tänka och äta!

Nu skall jag kila iväg till mitt lilla Café =)

Puuuss på er <3 Löve yaa puss puss

a

Kommentarer
Postat av: :)

vrf tog de slut mellan dig o din största kärlek då? :(

2009-03-02 @ 19:18:06
Postat av: Angelica

Hej vem du nu e så kommentera med namn :)

Jag vet inte riktigt...bara blev så efter mkt om och men,,:( tyvärr

2009-03-02 @ 21:13:42
URL: http://belibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback