Crazy Night with the best

Lördag kväll,  snart är det melodifestivalen med Rasmus, Limpan och Kim + päronen.
Gårkvällen var helt underbar. Trots att jag inte träffade Limpan på hela kvällen. Jag  och Foffoo, kim och Jeanette  va på Chez och det var mkt trevligt, senare på kvällen så kom Jesper å co å det var ännu trevligare... jag sitter just nu med Foffoo och limpan å skriver denna jävla blogg! har stopp i huvudet.........................................................

Vi blev utslängda igår igen! jag fattar inte vad deras problem är... får man inte ha lite kul lr? men trots allt så är jag ju en ENGQVIST...

Bilder!


aaaavv

Så nu skall jag och älsklings limpan kolla på MELLOOO:D Peeeace köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback