1 vecka

Hejsan! idag är det en vecka sedan jag bloggade sist! anledningen är att jag inte orkat!. mer än så är d inte!

Jag har fått massa komentarer som inte går att godkänna :( vissa är jätte söta andra lite mindre..men dom går inte att godkänna.. tråkigt!!

Folk skriver till mig att dom vill veta mer om mig och mitt liv, så jag får väll börja blogga varje dag och verkligen skriva vad som hänt dag för dag!! jag kmr bli en Bloggnörd! men d gör ju inget! Alla älskar mig för det ;D

Kan ju börja med helgen! den var helt underbar på alla sätt å vis;)


Började festa hemma hos mig jag + brudarna och Kim and Foffoo ;)

sedan vidare in t Chez men allt blev knas för bussjäveln kom ju fan inte så där satt vi säker över en timme å såg allmänt sjuka ut! Louise var dyngrak innan vi änns kommit på bussen så hon måste ju ha mått bra ;) hahahahah


Väl på bussen så kommer resten på bla Borrling å Koc trevligt värre tyckte jag och Limpan medans vi led av förstor blåsa! fy fan..

Well well väl inne i stan så splitras alla så jag och Rasmus tar våra PORRIGA ben och går till chez ( åkte lite spårvagn oxå) sen mötte vi alla på Chez oxå och jag såg den fula hora jag inte ville se!! fan madde nu fick jag ju inte göra som jag ville!! hehe jävligt synd! för du var VERKLIGEN INTE vacker din fula jävla GRIS jävel!

jaja festade vidare gjorde jag ialf och som vanligt så var jag överallt å ingenstans. dom ena satt där uppe å dom andra där nere medans dom 3 satt vid baran å jag sprang mellan alla 3 så mkt jag kunde + TOAN :) så det blev jag+Jennie+Toan ett tag mitt i allt=)

Sen vidare ner till Linn och henne porriga gäng! där fastnade jag ett tag men det kanske jag inte skulle gjort! jag vet inte Linn va tkr du? :D HAHAHHAAH så jävla typiskt mig!! FÖÖRLÅÅÅT LINN hehhe

jaja kvällen fortsatte som en dans och sen så åkte jag ,Ramus och broshan hem t Rasmus och slaggade! vaknade sedan 11 dagen därpå och jag har märkt att min kropp måste ha MINST 7h sömn inte 5...As bakis tar jag och kim oss ut till bilen som står och väntar på oss.-. de är Linn och Pappa Bengt. han körde hemoss och sedan så tog vi linns bil t Kullaviks centrum för att käka pizza å soofta! Lyckat!! Mätta och belåtna tar vi oss sedan hem t mig igen och börjar städa mitt vackra rum som såg ut som helvete efter gårdagen!! HAHA Tack älsklingen för hjälpen!

Nu sitter jag här och det är Måndag och jag har sjuuukt ont i kroppen, vet inte vad jag gjort men men jag får väll gå och ta en cigg nu så blir det nog bra!

Här kommer lite bilder från helgen puuss på er ♥♥♥

aaa
dd

ss

g

c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback