M Å N D A G <3

gg
                                                               Tjiiing, Hoppas ni mår bra !! dt gör ialf jag,..
Min dag har varit helt underbar..lr kanske va å ta i,
inte helt underbar, men underbar ialf,
Jobbade på från 9 till 5, med en mycket trevlig kille i vid namn Niklas.
De va då Chefens syster barn, eller va dt heter..
Är men prat och sjung glad då är han perfekt att jobba med,
tyvärr så var jag inte så prat å sjung glad ida, så blev RÄÄÄÄT jobbigt.
Ialf, fick reda på att Pia (Chefen) skall stänga mitt älskade Café
för alltid nästa vecka :(
-Vaaa faaan skall jag göra då?!...
Vägrar att bara gå hemma hela dagarna å älsklingen
jobbar ju så han kan ja ju inte vara med,
Nästan alla vänner jobbar lr är på semester..Lite jobbigt!
Får väll anställa någon....=D

Har inte så mkt mer å säga, min dag va degig..:S


Puuusss ååå kraaammm Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback