Go kväll

Klockan är 00:04 och jag är jätte trött skall strax krypa till sängs men ville ba skriva lite blogg innan =)

Min dag har vart helt okey men morgon dagen kommer att bli mycket mycket bättre, först är det en tripp till Onsala med mamma och sedan kungsmässan med Sara för att shoppa loss =D, Måste hitta en klänning till midsommar,.

Och senare mot kvällen så blir det Rasmus, Johan och Jessy som gäller, vi skall antagligen grilla, hoppas bara på väder för dt, kommer bli mys pys...

Kl 4 inatt så kommer min kära bror hem från bulgarien, =) efter en vecka från oss, vi åkte dit den 2 juni och hem resan var den 9 juni, men han ville stanna så han var kvar en vecka till,..

Nu skall jag hoppa i säng så sov så gott allihopa Puuss å kram //Xoxo A'e



aa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback