Seg morgon idag den 20 januari

Hej å hå!
Denna morgon var nog den mäst segaste på länge, kunde inte somna igår kväll pga att jag sov middag igår! men vaknade iallfall hyfsad tid idag, sprang in till duschen..duscha klart och gjorde iordning mig..
Nu sitter jag vid datan hade lite tid över till det så då passar jag på att blogga!
Idag slutar jag vid 4 då betyder det att jag stänger cafét sen direkt hem fixa iordning å sen ge mig av till babe!
vi skall ha mys kväll idag <3

Det är helt tyst hemma bara puh och ester som har lite störningar men börjar vänja mig..

AA just de!! läste Bb´s blogg för typ 3 dagar sedan och kom in på en dag som handlade om Carolina Gynning och Katrin Zytomierska!! haha tänkte jag och började läsa! då står det typ såhär! (bella har skrivit detta)
Jag gillar inte C och K för att dom vill bara få alla att banta!!
jag blablabla....vill att mina "fans" skall äta.

Typ så nånting stog det. å jag bara viste inte riktigt va jag skulle säga till mig själv eller vem de e som har rätt
Dom är tydligen "ovänner" med varran å K och C är vänner... men C tycker att B skall ge fan i å skriva massa Bullshit på sin blogg om andra om hon inte kan skriva "sanningen"

Alltså, K och C vill inte få alla å banta men dom påstår att man skall tänka på vad man häller i sig.. !

Jag skall inte säga att jag håller på nån men sen så tänker ite jag sirekt vad jag häller i mig... men man skall ju göra det!

Såå nu fick jag babblat upp detta historian, tror inte nån av er kommer fatta men läs mer på

Deras bloggar..

Nu skall jag springa till bussen, /Xoxo Belibo..


s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback