Måndags kväll =)

Hej alla sötnötar! har inte skrivit bloggen på ett tag, har tappat lusten lr nått,
vet inte va det är!
men nu skall jag skriva iallafall,..=)
Idag har varit en skön dag faktiskt,
har jobbat var där kl 06:15 å de va så mysigt att vara på Cafét
själv å dricka kaffe å ta en cigg prata med alla morgonglada kunder..
helt underbart, aja slutade iallafall kl 1 å då var tanken att gå sola
men var så jävla trött så jag åkte hem och la mig i sängen och sov
till halv 5, de va sjukt gött!! efter att jag gjort iordning det jag skulle
så gjorde jag och pappa världens goaste mat, hemgjord Pannbiff, potatis, sås och sallad..
mm de va mömsigt..
det enda som inte var bra med dagen var att jag inte har träffat min babe,..
men imorgon skall jag till han och vi skall ha en underbar
myskväll med skräckfilm, cigg, cola och godis <3
Just nu sitter jag och kollar på Idrottsgalan, fattar inte mkt men
hänger med så gott jag kan =)

Ååå just de om EXAKT en månad så blir jag 18,
fan va kul det kommer bli!!  Jag skall ha en sån feting fest,
hoppas att jag å min underbara bror kan ha den tsm, han blir 19- 2 dagar innan..
kommer bli så gött, skall skaffa körkort å få bil och bäst av allt,
jag kan åka vart jag vill utan att nån bestämmer. HAHA kommer bli skiit kul!!!


Nää nu skall jag göra nått annat, puss på er. angelica'e..


1

Kommentarer
Postat av: Limpan

Fin troja :)

2009-01-22 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback