Jobba/kungsmässan/Hem

Hej alla underbaringar!
Idag har varit en bra dag, väldigt tröttsam men bra!
jobbade från kl 7 till 1 idag, as skönt å sluta tidigt nån dag i veckan iallafall..
efter jag slutat så gick jag till stationen för att möta upp Linn.
Vi skulle till kungsmässan för att bara prata å träffas....men det blev mer än så xD haha
Kan ju lugnt säga att vi två var bäst på att shoppa Tsm, haha
as kul hade vi tsm<33 vi käkade Mc donalds bland blommor och klickade
med våra kameror.. lite här och var..=)
Efter typ 3 timmar så mötte vi Robin (älsklingen) och gick till Mc donalds igen för han ville äta "inte jag ;)" haha
Sen vid 6 så var det hemdax för mig och Robin...

Heeej som e Handduk =)

Här kommer lite bilder från kväll :)

b
a
c

Pöööösss pååå errr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback