Helt rätt

Tjoo söndag idag å jag är helt slut, vart inne i stan idag med babe, han köpte en jätte fin present till mig och så käkade vi as go mat. <3

Å självklart så hade jag rätt, ja va bäst på fest ^^ haha<3
Vill bara tacka tessan för en as rolig fest de va skit kul å man lärde känna massa nya vänner. en var B.l.a Linn <3 haha vi hade as kul ihop fulla blev vi och kul hade vi..

As god mát hade dom gjort tjejerna å tårt krig blev det =)
Sen när klockan typ var 4-5 så drog jag Kathe rickard och robin, vi stack ner till Skåne och käkade as goda mackor ^^

Pusspuss //Xoxo Belli

i

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack själv gumman!! ni va helt underbara:D

2009-01-27 @ 23:33:04
URL: http://theresejosephinehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback