Heeii =D [8 januari]

Igår kväll var den värsta natten i mitt liv, Jag hade stora problem med att sova, somnade inte förren kl 4 :/ och allt detta elände för att jag älskar dig så mycket!
vakande vid halv nio, pappa ringde och väckte mig, TELIA killen skulle komma om en kvart, W H A T!!
aja de va bara å kila upp å klä på sig, han var här i en timme å frågade massor om kablar å jag som är så intresserad av kablar å grejjer svarade ju självklart "ööö jag har ingen anning" han bara kollade på mig å Skratta.! :)

Igår var jag hemma med, åkte in till stan vid 4 för att träffa Emma!! ville prata med nån vän så vi satte oss på ett Cafe å käkade riktigt god mat :) kom hem vid halv 9 igen!!

Idag händer inte så mycket, det blir inget trav för mig iallafall, känner att jag måste va hema å vila inför helgen, haha
för jag, Emma och Daniel skall antagligen åka till Borås badpalats xD wohoo, där har inte jag vart sen jag var liiiiten, så de skall bli kul..

Well well have a good day! Kyss

ff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback