Go kväll alla sötnötar

Gud vilken jobbig dag det vart idag, as seg å värkande.. den ända energin som höll mig vaken idag var Robin och Shopping på rasten <3 hehe, braa jobb jag har som kan gå när jag "typ" känner för det

Kom hem vid halv 6 och då har jag jobbat sen kl 6 i morse, sedan stängt cafét och vidare till Kungsmässan för att möta mamma och trycka i mig MC DONALDS, <3... Köpte en as fin klänning på Zara för 400 :- En riktig party klänning <3.

Nu är kl kvart i nio och jag blev precis klar med nya designen till bloggen, Snygg vaa?? ...ja vet:=)
andra avenyn börjar ju snart så då får de bli av att ta fram lite god mat och sätta mig till rätta, slå på tv å bara njuta i 40 minuter, sen e det läggdaxs,.. som sagt, jag jobbar juu,.=)

Ha de göra braa, Puss /Xoxo Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback