Blää blää å blää

Säger ba Blää, idag har det bara vart blää fast lite bra ändå! på jobbet har det vart bra, sen i morse mådde jag blää tog massa huvudvärks tabletter å var alldeles skakig i kroppen, hade inte sovit så bra heller, brukar inte göra de när jag å den jag älskar mäst inte kommer överrens!
Men allt de e löst nu. vidare till min blää dag,
sticker till jobbet vid halv 11 börjar 11 trycker i mig en bannan på vägen kändes som jag skulle spy vid hotellet (scandic) men de gjorde jag inte, tur de!!
framme på jobbet, = allt gick bra å har gått bra hela dagen, pappa hämtar mig och vi åker å dricker coca cola och han tog en öl, samtidigt som vi planerade Fest =).. kommer hem as trött fixar hästarna å sen upp, sitter och halv sover å mår bara skit.. BLÄÄÄ.. de va min dag.!!


Vidare till mina bra saker jag har att säga

Jag skall ju jobba typ 2½ vecka nu när pia åker till Thailand, då är det jag som typ kommer vara "Chefen" haha kommer bli sjukt kul, och kommer få massa pengar och typ 2 limpor av henne när hon kommer hem.. woohoo helt underbart.

Sen för en liten stund sen så va de nån som viskade i mitt öra att det kommer bli kul om några dagar!

Nu sitter jag här å e helt fucked up e helt slut å vill bara sova, men sover jag nu så kommer jag vakna typ kl 11 å då kan jag ej sommna om igen,,,,.....seeeegggttt!!

Aja nu skall jag dricka coooolllaa å koooollllaa fiiillllmmm,

Å föresten Kul att så många läser min blogg^^. <33

Puss /Xoxo Belli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback