12 Januari kväll

Idag var första dagen på ca 3½ vecka som jag jobbade, det var helt otroligt skönt med lov men har vänt på dygnet så kan inte sova förens 3 på natten, jävligt segt..
Det var helt okey att jobba idag, regnigt värre med gött att inte bara sitta hemma!

Imorgon är det begravning för min älskade Mormor<3 hennes död kom så plötsligt och det gick hur fort som helst, hon jobbade som polis när hon fick reda på hennes sjukdom. och sen tog det bara ca 3 månader..

Jag tycker att det är jätte jobbigt med begravningar, det är liksom då man säger adjö, men för mig kommer hon alltid vara levande och finnas på jorden <3..

Robin är rolig.. han sover, sover och sover.. stakarn kunde inte sova igår kväll så han somnade när han kom hem efter jobbet ^^, han e för söt nöt <3

Helgen var helt okey, i fredags var vi med Emma och Daniel, de va sjukt kul. fast sen när vi gick till Franks så dog vi alla.. mätta å trötta, :)
Lördagen var jag med Madde, Rickard och Tilda <3 de va kul, vi satt på nån krog å hade allmänt trevligt.

Jaja nu har jag skrivit kort fakta om min helg, puss på er alla söt nötar <3<3

Kommentarer
Postat av: angeliqa

åh, baby... jag tänker på dig och mormor! :(

vi måste ses snart och hitta på något skoj, något minnesvärt. Eller allt jag gör med dig är minnesvärt, men nu menar jag vERKLIGEN något skoj, festa, whatever.. saknar dig sjukt. pusspuss

2009-01-14 @ 00:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback