vilken natt/dag

Onsdag kväll: 18:32

J
ag är så jävla trött, jag kan fan inte hålla ögonen öppna, gårdagens kväll var as kul men fan va jobbiga ni va.. ja fick sova ca 3 timmar =)
Rasmus och Broshan hade fått för sig att dom skulle vara hemma hos oss och dricka, skit kul..dom blev ju något runda under fötterna medans jag fick sitta å kladda massa kladd på kims rygg, : den blev jätte fin =)
Skulle gå och lägga mig vid 12 tiden men det kunde jag ju glömma, utan då kmr 2 flömms in i rummet å skall tjöta ännu mer,.. aja tänkte jag å sov/tjötade på lixom, efter ca 15 min så gick dom, å dom gick för gott trodde jag, men fel trott av mig, dom kom tillbaka efter 3 timmar å in i rummet igen å börja babbla...'
Vaknade iallafall kl 7 nästa gång, då hade jag fått sova ca 40 min till å de var bara å stiga ur sängen göra det jag skulle å sedan hoppa i sängen igen.. blev inte så  mkt sovande men de va la lugnt.. gick upp gjorde iordning mig för stan jag, mamma och jennie skulle shoppa, =) å det blev

Ett par as fina stövlar från Bianco för 750:-
Löshår (brunt) för ca 2000:-
och en jätte fin Skinnjacka för 600:-

så jag är mkt nöjd,..

Puss på er alla

Nu kommer Rasmus och Von horn hit och skall kolla på film, köss köss mufflor <3 blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback