Trött och söta pojkar

Hejasn alla de e söndag och jag måste städa mitt rum :( är sjukt jävla trött oxå, somnade typ vid halv 1 igår,,, jag satt och kolla på datan, så hade jag Rasmus på ena sidan och Puh på andra, och så kliade jag dom båda i huvudet: (L) sååå söta var dom hehe:)

Så då var det dax att ta körkort snart med...=) woohoo fan va kul det kmr bli!!

Madde fan va vi hade balle i fredags, Rumpan, tåget, Chez, Kim utslängd, ni försvinner, jag och Rasmus försvinner, vi möts på Queen men kmr ej in ÄR FÖR FULLA. så typiskt, vidare till bk, Fontänen och alla fula/söta på bussen hem t Rasmus.., och ett jävla liv där..<3<3<3

HAHHA MADDE DU E FÖR ROLIG NÄR DU DRICKER;)

En kort historia om våran fredag..

Tack för att du tog hand om mig snygging <3<3<3

d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback