Söndag kväll

En riktig höjdar kväll, suttit i rummet för det mästa vid datan, men fick besök av min bror och Rasmus en stund, vi gjorde inget roligare än låg och garvade åt Toutube skämt =)

ringde gullet efter dom hade gått å frågade  va han gjorde han var hos Rickard å "softade" så sött tkr ja..
Imorgon är det jobb igen å tidiga dagar, men Pia kommer ju hem på onsdag och då blir de presenter till mig ;) + massa pengar.. Lyyyyxxxx jag får då!..

Pratade med Louise förut å hon var bakfull! gött... Grattis får man ju säga till ungen med hon har ju fått körkort, så nu blir de full fart on the way.. "Drive räkt fram and swey hay"  haha <3 shit pomfritt vilka tider de va., sen så åker hon ju till USA om exakt en vecka å där kommer hon träffs min GULDKLIMP LIMPAN, <33, gu va kul tkr dom, men det tycker inte jag... 2 är inte okey.. men har ju faktiskt emma här hemma så de e ju skönt.

"Emma vi får leva loppan ändå".. Vi kan ju alltid bowla

Kvällens film blir nån goding vet inte vilken ännu men de skall nog inte va så svårt å välja...=) '

och imorgon så hopps jag at madde kan ta sina små ben å springa till mig å dricka kaffe å röka med mig.. annars inget kul :
synd om mig, alla har lov utan mig :( men 1 jag får pengar och 2 jag har lov nästa vecka typ..

hehehohohahahihi nu skall jag göra iordning mig och sedan kolla film å sova..

Puss på er alla er blogg


P.S Robin jag älskar dig..D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback