Snyggast

Hej alla godingar=)
Lördag idag och jag är väldigt trött,.
älsklingen är här och sitter just nu med mamam i soffan å kollar på nån skräckis..
å jag sitter i sängen, lyssnar på musik och skriver i bloggen..
Idag har varit en tjockis och slappis dag..började med å vakna vid halv 1 å drog till franks det första jag gjorde, sedan kom pappa å hämtade mig, vi åkte och handlade mat och vi kom hem å jag åt igen...
sedan så tryckte jag i min chips å dipp med coca cola.. FAN vad nyttig jag är :)
Aja what ever, ..=)

Just det, jag hittade en hemsida som man kunde köpa typ nyckelringar, m.m å man fick "designa" dom själv, så jag gjorde 6 st, å så här ser dom ut..

Det hade vart kul om ni ville komentera vilken ni gillade bäst =)

KOMMER SNART, ELLER KOLLA DOM PÅ MIN BDB            BELIBO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback