Myspys och as trött

Hej alla!!
Onsdag idag och jag är svin trött natten till idag var hur mysig och bra som helst..
Började med att jag åkte till Mölndal å käkade Lunch med vänner <3 sedan vidare till rasmus vid 2 tiden, var med han tills broshan kom vid halv 4 dom stack å tränade å jag och sara solade:) sedan möttes vi alla å käkade BK självklart så bjuder man sina goa å älskade och lite mer "älskad" vän/vänner/syskon =) vi hade sjukt mysigt, sen stack sara hem å pappa hämtade Kim, medans jag övernatta hos Rasmus, kan ju inte säga att vi sov sådär jävla mkt ;) Kollade på Andra avenyn å han fattade inget.. han kollar inte på sånt, så medans jag kliade han på ryggen så kollade jag på Andra å han var tyst..
Blev mer film å mer kaffe å mer cigg hur mysigt som hälst, sen kom hans bror och hans flickvän =) jätte söta va dom:)

Aaa harregud, fick sova 1 timme sedan så bar det in till duschen å satte mig i Bastun, (som ej var på) för jag fattar inte sånt..

Well well nu sitter jag här med Coca cola, Pizza, Ett tungt konto och min SÄNG...Fan va jag älskar mig själv å alla mina vänner <3

P.s Rasmus gör världens goaste kaffe <3<3<3 Kiss on yous lips babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback