mår fucked up

fan asså vad fan har jag gjort dig för att du skall behanlda mig som luft?
du kan inte änns erkänna att du ljuger.. de e så jävla lågt.. du är inte dig själv i  vissa stunder
och du kan inte acceptera mina "regler" du bara skiter i dom du skiter i mig, med tanke på vad du gjort mig så kanske du kan ta åt dig lite, du vet själv... hade det vart jag så hade det blitt ett helvet å då menar jag inte bara det igår utan även det som du gjort mot mig under dessa år..

Dax nu hjärtat, dax att börja tänka på båda och inte bara på dig själv.. vi delar ♥ det har vi sagt å jag är inte bara en liten bit utav  ♥, för ser du mig som en liten bit så är det inte jag.

Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, hur mkt jag älskar att vara med dig. känna att det är du och jag..

jag kan inte fatta att du inte fattar att du sårar mig, visst jag är heller inget hjärte barn mot dig, jag kallar dig grejjer, men du skall veta att det gör jag endast som försvar.. jag vill inte bara ta skit älskling,  utan får jag skit av dig så får du tbx å det vet du..

Förlåt om jag kallar dig saker, förlåt verkligen och jag menar inte ett piss som jag säger, utan gör det som försvar.. <3

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback