Älsklingen är här :)

Heeeii allisammans, idag har vart en bra dag:) vaknade vid 12 tiden, gjorde iordning mig och träffade sedan Linn :).. var hemma hos henne och åt jätte god kyckling gryta som hennes mamma hade gjort=). sedan vid halv  5 tiden så skulle jag möta Robin på pendeln och åka till Kungsbacka och käka nånting. och det blev ju självklart MCdonalds:)
sen tog vi bussen hem i snöovädret och precis när vi hoppat av bussen så kommer pappa körandes, han skulle till Hemköp så vi följde med och handlade lite gott gott tills ikväll..'

Nu sitter vi här i min säng och funderar på vilken film vi skall se...väldigt svårt val.. han gillar ju bara massa action skit medans jag gärna ser på "fjoll" filmer.. haha

Nä nu skall jag tänka på riffen... skall upp as tidigt imon och jobba, åker hemifrån kl halv 6 med pappi, å så skall älsklingen följa med till mitt café pch dricka en Kaffe mocha..

Puss på er blogg Robin hälsar till alla gullungar...<3

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback