3 dagar

Hejsan, det var 3 dagar sedan jag var inne på bloggen och skrev så får väll skriva om alla 3 dagarna nu då!!

Fredagen:
Jobbade från 7 till 12 drog sedan och bowlade med Emma, Rasmus och Broshan, var väldigt roligt kom inte sist iallafall, utan det gjorde emma, sen tror jag Rasmus vann och Kim kom 2 :) sen bar det av till kungsmässan med emma, shoppade och käkade mcdonalds, mys <3..

Sen kom pappa och hämtade mig, så vi åkte hem och jag gjorde iordning mig för att bära av till Mölndal för att ´vara med Robin <3..

Lördag:
Denna dagen blev lite knasig, inte riktigt som jag trodde men hade kul iallafall, Louise kom och hämtade mig vid Franks och vi åkte till Kållered för att handla lite grejjer och skriva ut Flygbiljetten... blev MC donalsd igen, efte det så åkte vi hem till Veijo och Beata å fikade, de var mysigt::)

sen tog vi bilden igen och åkte till hennes pappa, hämtade biljetten och vidare för att köra emma och Daniel till Hisingen,.. efte det så åkte vi hem var hemma å kollade vad folk gjorde men det var ju inte en jävel ute lr nått så vi åkte till MC dolnalds igen :$...satt där och drog till Ponte för att dricka coca cola Louises mamma jobbar där så där satt vi, Hehe hoho haha hihi..

sen vid 1 så åkte vi och hämtade dom igen, lämnade dom i samma veva och sedan åkte vi hem till Louise, jag gick å slaggade i ca 2 timmar sedan skulle vi upp igen och åkta till Flygplatsen,
Louise skall till USA  den jävla grisen...:) så vi satt där till kl 6 sen så åkte jag och marie hem, var hemma vid 7:)

Söndag:
Händer inget sitter just nu vid datan och mina ögon är jävligt trötta, magen är hungrig och jag har brännskador under armen :( gör verkligen skiiit ont.

Kommer inte hända så mkt idag..skall mäst slappa å dega, städa mitt rum skall jag göra med.. sen ABSOLUT inget!!

Kyss på er fjollor ;) blogg<3

a

Kommentarer
Postat av: Sofia _Nordsvenskar

Hej! Fin blogg! :)

/Sofia <3

2009-03-03 @ 18:31:52
URL: http://glaskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback