26 Februari

Go morron!
Idag är det torsdag och jag är fortfarande hemma :( jag mår verkligen inte bra.. Mår illa känns som om jag vill spy å kroppen värker som fan..
Vet inte vad det kan vara med mig.
Ligger här med tintin just nu, mamma väckte mig halv 1,,...

Idag blir det Travet med Emma och Daniel, skall bli kul, har inte vart på travet på ca 3 veckor typ. då blir det middag å massa tjöt:)

VA E KÄRLEK FÖR NÅTT?- Jag blir galen snart...Du är ju helt underbar =)

På lördag så kommer Louise hem från USA...så blir det utgång å massa roligt =) Welcome home babe.

a

Kommentarer
Postat av: angeliqa

"En vän, flera minnen. "

check it out baby! :)

2009-02-26 @ 17:34:33
URL: http://angeq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback