Madde brekke <3

Helt otroligt, jag säger att jag inte skall blogga mer ändå gör jag det, jaja, nu ville jag bara säga

GRATTIS till Madde brekke, en vän för livet...

Jag vill gratta henne för att hon har medverkat i en film som kommer visas nästa år.
Filmen heter kommissarie winter, och jag är jätte glad för din skull hjärtat <3
Sen vill ja be om ursäkt till dig med, för att jag sagt att vi skall fika å grejjer en lång tid men inget händer från mitt håll, skäms verkligen för det.. Hoppas du vill göra det snart ialf, för det vill verkligen jag.. Saknar dig och jag har massor jag vill fråga dig om, din semester å om filmen och bara snacka skit om allt <3 så som vi gjorde förr (L)

Massa pussar till dig Brekke <3

ff

Madde <3

Kommentarer
Postat av: madde

älskling blev helt tårögd när jag läste allt detta, sjukt gulligt skrivet:)



du ska veta att jag saknar dig och tänker på dagarna då vi jämt sågs kunde ta en fika och sitta i evigheter och bara snacka skit om exakt allt saknar det och vi måste ses snart hjärta, vill fråga dig massa med har ju hänt massa nytt sen vi sågs nu:D



tack baby älskar dig :D

2009-08-15 @ 14:59:03
URL: http://breekke.blogg.se/
Postat av: Emelie <3

skall vi följa varandra genom bloglovin (a) <333

2009-08-15 @ 15:03:08
URL: http://emeeliieeeandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback