29/12-08

Hello!!
Endast 2 dagar kvar till nyår och då blir de party alla små vänner! Kommer bli ballast kan jag lova er!
Jobbat idag kul å mycket att göra,
idag är dagen då mitt liv kan förändras Jag skall bli brunett :O
vänner säger att det kmr bli snyggt och jag får väll hoppats på det! jag har sån lyx att jag slipper gå till frissan utan frissan kommer hit hem till mig xD behöver inte röra en fena! härligt..
älskling kommer oxå hit idag saknat han å han skall få en massa pussar, då blir han glad,
aja jobba imon å sen handla dojjor inför nyåren.. Det blir en svart nyår..
Ha de bra alla gulliga ungar puss på er,!.
Här e jag å "min" bil =)

5


Kommentarer
Postat av: Louise

hejje.. fin blogg bu har gjort... ska ja kolla varje dag så håll den uppdaterad..:P.. pussar stump:)

2008-12-29 @ 19:09:12
Postat av: Robin (bimbim) din älskling

Ska vi nuppa i den då esslin (L)(L)(A)

2008-12-29 @ 23:11:50
Postat av: angeliqa

åh bby. va duktig du är me designen :)

Hoppas du får en bra nyår,

Vi måste göra om nyår 2007 någon gång.

Saknar dig älsk. Pusspuss

Gottnyttår<3

2008-12-30 @ 23:01:26
URL: http://angeq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback